Hos mamma o pappa

Är hos mamma och pappa, har sovit över här. Så ensamt och många minnen hemma i lägenheten.. börjat få lite smått ångest på kvällarna igen och dåliga tankar. Som tur är så sover Harry redan halv åtta så det ger mig tid till att få vara lite ledsen och tänka över mitt liv.
Brukar läsa igenom min dagbok från när jag mådde riktigt dåligt och det skrämmer mig ibland det jag skrivit. Har jag verkligen tänkt så? Och mina ärr.. förstår inte hur jag har kunnat karva in fula djupa ärr i mina ben, jag menar fan vad djävla ont? Men jag måste erkänna att tanken fortfarande kommer ibland på kvällen, men skillnaden nu är att jag aldrig skulle göra det- hur mycket jag än vill.
Jag funderar mycket på om jag ska gå och prata med någon igen och få börja med anti depr igen. Men jag börjar nog med samtal igen, vill helst inte knapra i mig tabl.

Nu har jag iaf delat med mig lite av mina innersta tankar och det känns bra, men allting kommer ni aldrig få veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det löser sig Amanda!

2011-03-13 @ 16:11:53
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja sorgligt. På hjämar så är spännena röda, gröna eller svarta. Dom som är gröna löser ut sig själv om man fastnar. Vad gulligt! Colin är 14 månader nästa vecka.

2011-03-13 @ 18:56:46
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0