Innan jag svarar..

på kommentarer då folk inte lämnat mailadress eller länk till sin egen blogg så vill jag veta vem ni är.
Du Evelina ställde en väldigt personlig fråga som kräver ett invecklat svar och vore trevligt att få veta vem du är och vad din mailadress är innan jag svarar.
Jag vill som sagt inte att alla ska veta allting om mig,men jag svarar självklart på era frågor- men då mer privat och när jag vet vem ni är.

Nåja, nu är det en ny vecka och Harry är så gnällig just nu! Tror det är för att tand nr 2 är påväg så jag får helt enkelt stå ut lite till.
Idag ska vi inte göra någonting alls, det blåser så mycket så har ingen lust med promenad.
Ska gå och sova ett tag med Harry nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore jättekul om du ville öppna dig mer för oss läsare :)

2011-03-14 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0