Kvällen

Just nu sover Harry och jag äter chokladbollar som jag gjorde lite tidigare ikv, super gott! Använde jucie ist för kaffe och det blev verkligen suveränt. Sitter och ser på 112 poliser också..polis verkar faktiskt vara ett roligt yrke och det är någonting jag funderar starkt på att utbilda mig till.
Men vi får se, jag velar så mycket fram o tillbaka så man vet inte. Känner mig ibland som 5 år som både vill bli rockstjärna o brandman i ett.

Såg ett jätte jätte hemskt avsnitt av dr phil idag också. Satt o grät som tusan, blir tårögd nu bara jag tänker på det.
Var en mamma som hade adopterat två barn,tvillingar, från ryssland och den ena var det inga problem med men den andra tycke hon var så jobbig och att han ljög hela tiden´osv, så hon tvinga honom att sitta med het chilisås i munnen medans hon skrek på honom och tvinga honom att duscha i iskallt vatten- medans  hon skrek på honom. Hon drog honom i öronen och armarna och kallade honom saker hela tiden.
Det var verkligen hemskt att se.. tycker så jävla synd om den lillapojken. Kan inte tänka mig vad/hur han känner. Han var 7 år gammal.
Sen fick man se andra fall som hade "skakat" USA och då var det ett par som hade tejpat fast sin 4åriga son på VÄGGEN och tagit kort på det.. då började jag verkligen må dåligt. Började må illa och usch.. en advokat sa att: " det var tur man hade suddat ut hans ansikte så man inte såg hur mycket han grät och hur rädd han var".
Fyfan för människor som gör så mot sina barn,mot vilket barn som helst. Små oskyldiga människor som dom själva valt att sätta till denna värld.

Nu ska jag fortsätta se på poliser 112 och försöka glömma det jag sett

Kommentarer
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Hej, kul att du besöker min blogg.

Min pojkvän/barnens pappa är 91a, så han är 19år :).

Angående mina studier, jag har endast gått ur grundskolan, blev gravid i 9an så jag har ingen gymnasieutbildning. Mitt äldsta barn går på dagis, och hans lillebror börjar i maj. Sen under sommarlovet är vi alla hemma, och i höst börjar jag troligtvis 7års utbildning till veterinär. Om jag kommer in dvs :). Ska söka in nu i maj.



Kram Mia

2011-03-24 @ 09:41:39
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0