Morgon

God morgon! Egentligen har jag varit upp sen sex men har inte haft tid att blogga fören nu.
Harry ligger o sover, han har busat omkring på morgonen och varit på jätte bra humör <3.

Idag ska jag fara hem till mamma o pappa och sova där. För imorgon åker vi till IKEA! Ska bli jätte kul :D. Har inga pengar att handla för men det är kul att bara komma iväg och göra någonting.
Sen på kvällen ska jag iväg och träffa en viss person <3, så mamma är barnvakt. Blir skönt att bara få snacka lite skit, gråta och bara mysa.
Saknar dock alltid Harry när jag är borta. Han märker ju ingenting eftersom han sover efter jag gått men ändå, min bubbe!!<3
Har en bild då han räcker ut tungan:


Harry har blivit bättre med högerarmen nu, han ligger ofta på mage utan att gnälla och använder den mycket bra :). Nu är det bara darrningar som ska kollas upp 8 april! Enda jobbiga är att få honom att vara vaken i 6 timmar eftersom testet görs när han somnar in, när han sover och när han vaknar. Men vi skulle få vara på lekterapin så dom skulle hjälpa mig för annars kommer han somna, han är ju bara 7 månader.

Nåja, det ordnar sig nog. Nu ska jag packa lite inför dagarna då jag ska sova hos mamma o pappa. Sover där från idag tills lördag, jag tar ju alltid hand om min bubbe fast jag varit ute <3.
Fast nog vore det skönt om någon tog Harry nån morgon och lät mig sova så jag vaknar av mig själv, men det dröjer många år innan dess ;)


Kommentarer
Postat av: evelina

jag dööööööööör vilken söt unge !

2011-03-25 @ 12:29:49
URL: http://jennyevelinaorrmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0