Morgon

Så var vi uppe för dagen då! Har otroligt mycket som ska fixas idag så är lite stressad.
Ska städa,handla,fixa mat och samtidigt se till Harry och underhålla honom. Det kommer bli en kamp men blir skönt med sällskap av tjejerna här ikv. Så längesen vi träffades.

Har börjat fundera på att flytta.. inte ifrån luleå utan närmare mina föräldrar. Där är det dessutom bra gåavstånd in till stan, bvc och sånt, att det är nära mina föräldrar är ju bara ett plus. Less på att bo här ute i ghettot där man nästan inte tar sig någonstans.
Alltid min pappa som ska behöva hämta mig osv.. så om jag hinner ska jag kolla lägenheter också.

Ne nu måste jag nog sätta lite fart, Harry ska ha frukost också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0