Ni kommer skratta..

.. när ni får höra att min dator funkar igen. Det var bara jag som inte prövat att stoppa i elkabeln.. gud. Jag vet, ni FÅR skratta för det gjorde jag själv- samtidigt som jag kände mig som en idiot.
Men jag är lättad, nu kan jag fortsätta med bloggandet!

Först- grattis till Sandra som fick sin son igår! Hennes blogg är: snartenliten.blogg.se
Sen för övrigt så sover lillgubben nu och det är skönt, då får jag tid till att sitta här och bara ta det lugnt.
Har som jag skrev tidigare sovit hos mamma o pappa. Det var jätte skönt och mysigt, en liten distraktion från alla tankar o minnen. 

Snutten har fått för sig att stiga upp klockan 06:00 nu varje morgon också så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig. Är jätte jätte trött, skönt att bara slänga sig i sängen :D. 
Ska sätta in bilder imorgon också och fråga min kära vän om hon kan ändra min bloggdesign. Vill inte ha kvar min nu när det bara är jag och Harry.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja tiden går verkligen superfort. Ibland vill man stooppa tiden ett tag samtidigt som det är helt fantastiskt vilka framsteg dom gör i utvecklingen var dag. Det var Colins pappa som valde namn. Det kommer från racerföraren Colin mcray. Hur kom ni på Harry?

2011-03-13 @ 20:47:00
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad fint att ge ett släktnamn sådär. Skulle Colin blivit en flicka skulle han heta Daisy, det heter hans tjejsläktingar i singapore & malaysia. Vad skönt att datorn funkar, man blir lätt förvirrad nu när man har barn. Hoppas ni haft en trevlig kväll.

2011-03-13 @ 22:08:14
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Warg

Glömma att sätta i sladden är inte så ovanligt. Du kan inte tro hur många jag kom hem till under min tid som Tv-reparatör som inte hade satt i sladden. Till sist var det det första man frågade när dom ringde och sa att deras Tv inte fungerade.

2011-03-14 @ 14:11:10
URL: http://blogg.passagen.se/ulvr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0