Sjukhuset

Nu har vi kommit hem från sjukhuset och det gick bra, men det är fel på Harrys höger arm- precis som jag sagt hela tiden. Känns skönt att få något bekräftat och inte bara att jag är nån överdriven hönsmamma. De på bvc trodde mig inte riktigt eftersom de aldrig såg det men nu är det bekräftat. SKÖNT!
Vi ska göra lite träningar här hemma och så ska vi tillbaka igen om lite mer än en månad, sen ska vi också göra ekg testet på hjärnan när han sover för att kolla darrningarna osv.
Men nog kommer allt gå bra, jag är posetiv för bättre att något görs nu ist för senare då det kanske blivit allvarligare.

Nu ska vi bara ta det lugnt och städa lite,kanske tvätta också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0