Skolan

Har pratat med min studievägledare idag och nu har allting med skolan fixat sig.
På senaste tiden har jag fått kalla fötter vad gäller skolan och vet inte alls längre vad jag vill göra här i livet. Och det känns inte bra att lämna bort Harry till dagis då han bara är 1 år gammal.. tänk så missar jag när han börjar gå eller prata? Det vill jag verkligen inte så nu är det bestämt att jag ska vara hemma med Harry tills han är 2 år (då är jag 20) och sen börjar jag på komvux.
Det känns underbart skönt och jag är otroligt lättad.

Så får vi hoppas att jag hunnit bestäma mig för vad jag vill göra tills dess också.
Nu ska jag kanske fixa något att äta och så skriver jag igen ikv.

Kul att alla mina läsare kom tillbaka när jag börja skriva igen också :).
Det trodde jag faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0