Tjejmiddag

Gårdagen var jätte lyckad och rolig! Vi åt potatisgratäng,kyckling och såser. Man kunde ta potatisklyftor också, till efterrätt åt vi kladdkaka och jordgubbar.
Sen drack vi vitt vin och bara pratade, Harry fick super mycket uppmärksamhet (såklart) och det njöt han av i fulla drag! Min lilla charmkille :D.
Han var uppe längre än vanligt också så vi sov ända till halv tio idag! det var super skönt och nu sover han igen.
Mina föräldrar är uppe i kiruna just nu och hämtar en bil så när de kommit hem ska vi (jag och Harry altså) åka hem till dom och äta kinamat, supergott!

Men nu måste jag städa undan här efter igår :P Blev ju ganska mycket fat  o glas efter 6 personer
Så uppdaterar kanske ikv.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0