Torsdag

Gick och la mig väldigt tidigt igår, halv tio redan. Men jag orkade verkligen inte vara uppe.. för mycket tankar.
Skulle så gärna bara vilja skriva ut allt här och berätta det som hände.. vad som händer nu och allt. Hela mitt liv, men det går inte. Har för många läsare för det och vill inte att alla ska veta exakt allt om mig. Därför har jag en privat dagbok men det vore skönt att få stöd och råd ibland.
Nog om det- inge deppiga inlägg nu.

Lillegubben sover just nu och jag gör ingenting.. har blivit så dålig på att äta nu när jag är ensam. Men jag orkar verkligen inte göra mat till mig, känns så onödigt. ´Äter bara då jag är hos mina föräldrar eller om jag har gäster.

Idag ska vi inte göra mycket, solen lyser så ska ut på promenad med Harry och sen försöka städa upp lite här.
Imorgon ska vi till mina föräldrar och umgås, blir skönt. Är så ensamt här och så mycket minnen...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv; haha ja men visst är det. Jag skrattar också haha :D

2011-03-10 @ 16:57:49
URL: http://ellehurmimmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar så stark, förstår att det är jobbigt :( Men förhoppningsvis blir det bättre med tiden! Och jag vet att det låter som en klyscha, men ja.. Det är väl det bästa rådet man kan ge just nu, jag vet ingenting om situationen och som du säger, det kanske är bäst att hålla det lite privat.. Men jag tror säkert att om du någon gång skulle vilja skriva om det på bloggen, skulle du nog få fullt stöd!



Ta hand om dig och din lille son! :)

2011-03-10 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0