Underbara Harry

Harry är ju bara så så jäkla underbar! Hans mormor lärde honom igår att räcka ut tungan och göra "pruttljud" med munnen så nu är det de enda han gör. Hela tiden så räcker han ut tungan och låter :D.
han är ju bara för go min unge <3

Idag var jag och valde ut tapeter till vardagsrummet, det kommer bli skit snyggt och längtar verkligen! Som tur är så är det ingen väntetid så dom kommer förmodligen nästa vecka redan och börjar tapetsera,längtar!
Ska ta före och efter kort ;).
Sen så var jag och Harry o handlade med min pappa också, sen följde vi med honom till läkaren också :).
Sen har vi bara varit här hemma och städat undan lite. Nu börjar dock harry bli trött och lite tjurig! Så bjuder på en bild på mig ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0