Måndag

Först börjar vi med att svara "anonym"

Anonym om 1 månad: Han e precis som min så så tidig i utvecklingen e han inte^^

Ursäkta herr anonym men vad vet du om det? Är du här under dagarna och ser min lilla? Är du med på nätterna och sover med honom? Nej det är du inte, och varför läser du min blogg om du nu anser att jag ljuger?
Skaffa ett liv och sluta läs min blogg om det stör dig att mitt barn är tidig i utveckligen och en smula bättre än ditt.
Idag är det måndag och jag ska snart ge mig iväg för att skriva kontrakt för lägenheten! Spännande, jag längtar.
Tänk snart flyttar jag.. herregud alltså. Läskigt men så skönt på samma gång. Nu får jag mitt eget liv och jag bestämmer allt.
Det enda som känns jobbigt är att mina föräldrar hjälper ju mig jätte mycket,dom älskar Snutten så mycket och vill alltid ha honom hos sig-även om jag vill ha honom :P :).
Men jag bor ju inte så långt bort och kommer hälsa på, ofta.

Nu måste jag börja klä på världens bästa unge för vi ska hinna med bussen! :)




Kommentarer
Postat av: Sussi

hur stor lägenhet har ni fått? :D

2010-09-20 @ 16:52:46
URL: http://susssir.blogg.se/
Postat av: kajsakero

Yaay, Manda! Spännande!

2010-09-25 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0